Skip to content
0
Your cart is empty. Go to Shop
Menu
0
Your cart is empty. Go to Shop

Τρόποι πληρωμής

Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Μπορείτε να μας καταθέτετε τα χρήματα των παραγγελιών σας στους παρακάτω λογαριασμούς. Είτε μέσω κατάθεσης σε κάποιο από τα υποκαταστήματα των τραπεζών που συνεργαζόματε, είτε μέσω Web Banking! ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Σε περίπτωση που επιλέξετε να κάνετε μεταφορά χρημάτων από διαφορετική τράπεζα από τις παρακάτω, τα έξοδα μεταφοράς χρημάτων επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη.

Τράπεζα: ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΑΡΙΘ. ΛΟΓ/ΜΟΥ: 6306163998312
ΙΒΑΝ: GR50 0171 3060 0063 0616 3998 312

Όλοι οι λογαριασμοί έχουν δικαιούχο ΜΠΟΥΜΠΑ, ΘΕΟΔΩΡΑ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ. Μετά την κατάθεση των χρημάτων, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα μας για να επιβεβαιώσουμε την μεταφορά , είτε μέσω e-mail στο ……………………………. μπορείτε να μας στείλετε το αποδεικτικό της κατάθεσης σε ηλεκτρονική μορφή αν η μεταφορά γίνει μέσω web-banking ή τηλεφωνικά στο τηλέφωνο 6989 285231. Η παραγγελία σας δεν θα σταλεί μέχρι να λάβουμε την πληρωμή σας.

ΑΣΦΑΛΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗ

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί την τεχνολογία 3D-Secure, που είναι το πιο ασφαλές μέσο για την καταπολέμηση των κινδύνων απάτης. Η τεχνολογία 3D-Secure σας επιτρέπει να είστε σίγουροι ότι εντολή για την πληρωμή δόθηκε από τον πραγματικό κάτοχο της τραπεζικής κάρτας.
Για μια τυπική συναλλαγή απαιτείται ο κωδικός της κάρτας, η ημερομηνία λήξης και ο κωδικός στο πίσω μέρος της κάρτας. Με τη 3D-Secure και ανάλογα με την τράπεζά σας, πρέπει να δώσετε έναν κωδικό πρόσβασης που έχετε ήδη καταγράψει ή θα λάβετε μέσω email ή SMS ένα μοναδικό κωδικό πρόσβασης.
Πρόκειται για ένα πρόσθετο, αλλά απαραίτητο βήμα, για την ασφάλεια της πληρωμής.
ΩΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ
το online σύστημά πληρωμών μας αποδέχεται τις παρακάτω κάρτες: Visa, EuroCard MasterCard, Carte-Bleue, Carte Electron και E-Carte-Bleue.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ 3D-SECURE
Πριν να δώσετε τα στοιχεία σας, η τράπεζά σας θα σας στείλει μέσω κινητού τηλεφώνου ή email ένα μοναδικό κωδικό που θα πρέπει να εισαγάγετε στη διεπαφή ασφαλούς πληρωμής.
Αν δε λάβετε τίποτα, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον τραπεζικό σας σύμβουλο για να επιβεβαιώσετε τον αριθμό τηλεφώνου και το email που είναι συνδεδεμένα με το λογαριασμό σας.